Wednesday, December 17, 2014

Malý DIY dáreček pro babičky


Stejně jako loni jsem chtěla i letos s Elinkou vytvořit malý dáreček pro babičky a prababičky (loni jsme obtiskovali Elinčinu ručku na skleněnou baňku).




Vzpomněla jsem si na jedno léto z mého dětství, kdy jsem ve Francii tvořila z pate a sel. Nevím jak se to řekne česky, ale je to těsto na bázi mouky a soli. Určitě to znáte...

Tak jsme si s Elinkou nachystaly těsto, které se stávalo z:
1 hrnku hladké mouky
1/2 hrnku kuchyňské soli
1/2 hrnku vlažné vody
potravinářské barvivo

Těsto jsem na pomoučněném stole vyválela na placky a do něj Elí obtiskovala svou ručku. Společně jsme pak udělaly brčkem dírky na provázek a já jsem párátkem "vyryla" text. 

Placku jsem sušila v troubě na 60°C a pak když už byla taková tvrdší, ale stále ještě měkká, jsem ji přesunula na topení.

Je to sice takový lapač prachu, ale i kdyby jej za měsíc obdarovaní vyhodili, tak mi to vadit nebude. Pochopím to ;).





No comments:

Post a Comment