Saturday, January 3, 2015

Papírové divadélko


Naše Elí miluje divadlo...ať už se předvádí sama nebo jí hrajeme s maňáskem, či jdeme do opravdického divadla.

Proto jsem Ježíškovi poradila, aby jí koupil papírové divadélko. To, které jsem našla na Fleru mi vyhovovalo v několika ohledech. Má velmi příznivou cenu (kdyby to E. náhodou nechytlo), základní verze obsahuje dost postaviček a také se dají další dokoupit. Ilustrace jsou jednoduché a pro téměř tříleté dítě naprosto jednoznačné. 

Kulisy jsem nalepila (dostali jsem všechny komponenty již vystřižené od "ježíška") na karton podle návodu a jednotlivé figurky přichytila na špejle tavnou pistolí. Spotřebovala jsem celkem dost náplní do pistole, ale tato metoda mi přišla nejrychlejší a taková nejčistší.

Je pár detailů, které bych jako tvůrce asi vychytala, ale tyto malé chybky nemění nic na funkčnosti a účelu divadélka. 

Elí je z naprosto nadšená, dokonce se snaží hrát i sama :).  

Odkaz na divadélko je zde: http://www.fler.cz/zbozi/vystrihovanka-hrajeme-divadlo-4152340




No comments:

Post a Comment