Friday, January 16, 2015

Tip na návštěvu muzea v Praze....vhodné i pro děti...


Počasí výletům do přírody moc nepřeje, a proto jsme minulý týdne zašli společně s Elí do Muzea hlavního města Prahy. Manžel chtěl hlaně vidět Langweilův model Prahy z přelomu 19. a 20.století. Já jsem k tomu byla celkem skeptická a tvářila jsem se, že mě to moc nezajímá.

Byla jsem ovšem velmi mile překvapila. Model je velký, dají se osvětlovat jednotlivé části města. Bohužel však nefungovalo 3D kino, kde se můžete modelem "projít". V muzeu je v současnoti i výstava o Holešovicích, jsou zde zmapovány jednotlivé ulice od poloviny 19.století do 80.let 20.století. 

A pokud vyrazíte s dětmi, tak i pro ně se zde najde zábava. Pro menší děti je v suterénu hrací kout s velkými měkkými kostkami (odkud jsme Elí nemohli dostat). Hned vedle běží film o vzniku Langweilova modelu, takže jsme jej v klidu mohli shlédnout. Pro větší děti je určena druhá místnost,  tzv. vzdělávací/poznávací...najdou zde krásné loutky, mohou si kreslit, skládat kachle na historická kamna, přiřazovat obrázky k jednotlivým řemeslům...

Kéž by zázemí pro rodiny s dětmi bylo takto zajímavé a pěkné i v jiných muzeích či galeriích....

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale nečekala jsem, že by bylo co fotit :). 

















No comments:

Post a Comment