Monday, June 1, 2015

Rodinná alba


Miluji staré fotky, miluji rodinné fotky, miluji listování alby...a také miluji naše alba. 

Moje zalíbení v kůži vázaných albech začalo koupí svatebního alba. Objednala jsem si jej přes Ebay z italské Florencie. Album je uložené v krásné pevní krabici, je v bílé kůži, listy jsou z krémového papíru. Cena je vysoká. I první album naší dcery pochází ze stejné dílny. 

Když jsem první a druhé album zaplnila, tak jsem přemýšlela kde pořídit další. Přeci jen se mi nechtělo utrácet majlant. Napadlo mne, že vlastně i u nás by mohlo ještě existovat poněkud vzácné řemeslo knihvazačství. 

Náhodně jsem si vybrala knihvazačství na pražských Vinohradech...s jejich prací jsem spokojená, výroba trvala od jednoho do dvou měsíců. Alba na fotkách níže jsou již z Prahy. Mezi papírové listy jsem nechala vložit "pauzák", protože papír s pavučinkou se mi moc nelíbí. 

Co mi vyhovuje na těchto albech je zejména to, že mohu psát krátké poznámky a vzpomínky (mám na to "speciální" inkoustové pero). Mohu také vlepovat různé vstupenky, jízdenky, pozvánky, přání k narozeninám...a v neposlední řadě mi je příjemná vůně kůže...

Jak jste na tom s ukládáním fotek vy?
















1 comment:

  1. Opravdu moc krásný! Jsem ráda, že jsme tam taky:)). L.

    ReplyDelete